آخرین اخبار دانشگاه پیام نور"فراگیر پیام نور"برنامه امتحانات پیام نور" تستی یا تشریحی پیام نور"سیستم گلستان پیام نور " reg.pnu.ac.ir "خبر های جنجالی پیام نور" نمونه سوال پیام نور"دکترا پیام نور "ارشد پیام نور "لیست منابع پیام نور"انتخاب واحد پیام نور"اخبار مراکز و واحد ها پیام نور"عکس های پیام نوری
شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۶

 

 

 

 

 

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی

 

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

 

 

 دانلود پایان نامه گزارش کار



نفرات برتر پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه پیام نور کشور معرفی شدند

خبرگزاری  پیام نور ( PAYAMNOR.IR ) : پس از سه روز رقابت قرآنی نفرات برتر پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه پیام نور کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری پیام نور به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن با حضور 400 شرکت کننده و مهمان از 31 استان کشور و جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سالن الغدیر دانشگاه زنجان برگزار شد. در اين مسابقات از بین 15 شرکت کننده در رشته قرائت بخش اساتيد و كاركنان حميد عابدي‌ها از قزوين، محمد رضا عامري از تهران و جعفر طهماسبي از اصفهان در بخش برادران عناوين اول تا سوم را از ان خود كردند.
همچنين در اين بخش از بین 6 نفر شرکت کننده فاطمه رحيمي از اصفهان، محدثه ذاكري از هرمزگان و عصمت سيا منصوري از بوشهر به عناوين اول تا سوم دست يافتند.
در رشته ترتيل بخش اساتيد و كاركنان نيز از بین 14 نفر شرکت کننده سعيد فياض از يزد، مهدي فصاحت از اصفهان و حسن يوسفي‌نژاد از استان ايلام در بخش آقايان و از بین 11 نفر شرکت کننده ناهيد شبانلويي از آذربايجان غربي، فاطمه ملايي از كرمان و پريسا كاظمي از همدان به عنوان نفرات اول تا سوم برگزيده و معرفي شدند.
همچنين هوشنگ بازگير از استان مركزي به عنوان نفر اول در بخش برادران و از بین 2 نفر شرکت کننده سميه سادات رضوي از اصفهان و آمنه مهدياني از تهران به عنوان نفرات اول و دوم در رشته حفظ پنج جزء در بخش اساتيد و كاركنان دست يافتند
محمد محسنی از استان قزوین از بین 2 نفر شرکت کننده تنها برگزیده رشته حفظ 20 جزء در بخش کارکنان معرفی شد.
از بین 26  نفر شرکت کننده علي قاسم آبادي از خراسان رضوي، عباس مسعودي از اصفهان و جواد رفعتي از قزوين و از بین    28 نفر شرکت کننده زهره محسني از استان گيلان، عصمت قاسمي از خراسان رضوي و سهيلا آرامي از استان اصفهان نيز در رشته قرائت دانشجويان به ترتيب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفي شدند.
در رشته ترتيل دانشجويان از بین 27 نفر شرکت کننده محمد اسماعيل خورشيدي از استان قم، يوسف قنبري از استان زنجان، ابراهيم عمارلو از استان خراسان رضوي و سید رضا حسینی از استان زنجان به صورت مشترک در بخش برادران و از بین 29 نفر شرکت کننده فرشته يعقوبي فر از استان تهران، فهيمه گلپايگاني از استان قم و انسيه حريري از استان فارس در بخش خواهران به عنوان نفرات اول تا سوم اين رقابت‌ها معرفي شدند.
در بخش حفظ 5 جزء قرآن كريم دانشجويان از بین 16 نفر شرکت کننده محمد شريفي از استان مركزي، سيد محسن موسويان از استان اردبيل و مجتبي فاضل از استان خراسان رضوي در بخش برادران و از بین 21 نفر شرکت کننده مهين صاحب ديواني از استان خراسان رضوي، سيد فاطمه آقامحمدي از استان همدان و فاطمه سادات محمدي باج گيواني از استان اصفهان در بخش خواهران به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
در حفظ 10 جزء قرآن كريم برادران دانشجو از بین 12 نفر شرکت کننده مصطفي سعيدي از استان مركزي، حميد رحمتي از استان خراسان شمالي و كميل همتي از استان گيلان و در بخش خواهران نیز از بین 20 نفر شرکت کننده زينب رجب نژاد از استان مازندران، زينب غني لو از استان زنجان و اعظم خدايي از استان آذربايجان شرقي نفرات اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنين در حفظ 20 جزء قرآن كريم دانشجويان بخش برادران از بین 8 شرکت کننده حميد احمدي از استان مركزي، پژمان قنبربيگي از استان قم و محمد ذوالفقاري از استان اصفهان و در بخش خواهران نیز از بین 21 نفر شرکت کننده حكيمه نصيري از استان مازندران، سمانه صداقت زاده از استان فارس و مريم وفادار از استان تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفي شدند.
در حفظ كل قرآن كريم نيزاز بین 8 نفر شرکت کننده علي حمادي از استان خوزستان، يحيي راثي از استان آذربايجان شرقي و محمد آسنجراني از استان مركزي در بخش برادران و از بین 12 نفر شرکت کننده مريم تقي زاده از استان تهران، رقيه رضايي از استان مازندران و سميه مسعودي نيا از استان اصفهان حائز رتبه‌هاي برتر شدند.
این مسابقات در سه مرحله مقدماتی که در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام نور کشور، مرحله استانی که در مراکز استانها برگزار شد و مرحله کشوری این مسابقات نیز به میزبانی استان زنجان در طول سه روز برگزار شد. 
خاطرنشان می شود در این مسابقات شرکت کنندگان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ 5، 10، 20جزء و کل قرآن کریم بین خواهران و برادران و در دو بخش دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نوربه رقابت پرداختند.
در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قران دانشگاه پیام نور دکتر علیرضا اژدر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور، دکتر سید محمد موسوی ریاست دانشگاه پیام نور استان زنجان و حجت الاسلام دشتکی مدیراداره کل تبلیغات اسلامی و دبیر شورای عالی قرآن در استان زنجان به سخنرانی پرداختند.
در بخش دیگری از مراسم پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه پیام نور کشور پیام آیت الله سید عزالدین حسینی موسوی زنجانی به پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن توسط نماینده وی حجت الاسلام عراقی قرائت شد.
لازم به ذکر است از برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه پیام نور کشور و جشنواره پژوهش های قرآنی با اهداء جوایز نفیس و هدایای فرهنگی تقدیر شد.

 

افزودن نظر


- نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.
- از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید.


عناوین پربازدید
عضویت در خبرنامه


نام:

ایمیل:

افراد آنلاین
ما 9 مهمان آنلاین داریم